neděle 29. června 2014

Ovesná kaše s karamelizovanými nektarinkami

Snídáte kaše? Ať už ovesné nebo jakékoli jiné, přišla jsem jim na chuť až někdy minulé léto. Snídaně miluji, od jara do podzimu snídám na balkoně s výhledem na Ještěd...a hned mi to snídání jde lépe ;).


Jeden víkendový den jsem si chtěla dopřát víc, než jen obligátní ovesnou s banánem a různými posypkami. Večer před jsem na BBC FOOD četla recept na karamelizované nektarinky a protože jsem nektarinkolover, začala se mi líbit představa takto upraveného ovoce na kaši. A bylo to skvělé...

Kaše:
Měla jsem z ovesných vloček, množství od oka, věřím, že každý má svůj oblíbený poměr :)

Nektarinky:
1 velkou nebo 2 malé nektarinky
menší lžíce másla
lžíce medu

Uvařila jsem si ovesnou kaši, tak jak mám ráda a nechala ji odstát v teple. Na pánvi jsem si rozehřála máslo a na měsíčky nakrájené nektarinky opékala, dokud nezačaly lehce hnědnout. Poté jsem přidala lžíci medu a nechala dále opékat. Dávejte pozor, jde to rychlovka, nektarinky se krásně obalí medem a zkaramelizují. Podle chuti můžete přidat trochu citronové šťávy.

Jaké jsou vaše oblíbené variace kaší? Co rádi snídáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat