pondělí 14. července 2014

Rybičková pomazánka

   Přijela jsem z chalupy, kde trávíme každý rok kus léta, se zásobou oblíbených receptů a fotek, které na chalupě pokaždé vaříme. Také máte taková jídla? Jen mě mrzí, že jsem letos nestihla koprovku.
   S touto pomazánkou mám spojeno spoustu vzpomínek. Milovala jsem ji už jako malá, ať už k večeři od mamky nebo jako svačinu na táboře. Věřím, že má každý svou oblíbenou verzi, dnes vám předvedu tu svou.



Tato pomazánka je z uzené makrely, ale meze se nekladnou - makrela, tuňák, malé rybky...

Použila jsem:
1 uzenou makrelu
1 tvaroh
lžíci majonézy
2 střední kyselé okurky
1 větší jarní cibulku
bylinky - měla jsem pažitku, sůl, pepř, citronová šťáva

Makrelu jsem vykostila a natrhala na malé kousky, cibulku a okurky jsem nakrájela nadrobno. Vše jsem smíchala s ostatními surovinami a dochutila solí, pepřem a citronovou šťávou.
Podávejte s pečivem, já jsem použila tmavou bagetku. Pojídejte ideálně s partnerem, nějakým tím dobrým drinkem a těšte se z rybích polibků ;).





















Žádné komentáře:

Okomentovat